دانلود فیلم 2023 The Hunger Games 5 هانگر گیمز 5

+ منتشر شد |

توضیحات فیلم

لطفا به این فیلم امتیاز بدهید

“The Hunger Games 5: The Ballad of Songbirds & Snakes یا هانگر گیمز 5  یک فیلم اکشن علمی تخیلی  آمریکایی است. The Hunger Games توسط فرانسیس لارنس کارگردانی شده و بر اساس فیلمنامه‌ای از مایکل لسلی و مایکل آرنت ساخته شده است. این فیلم بر اساس رمانی به نام “تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها” اثر سوزان کالینز که در سال 2020 منتشر شده، ساخته شده است.

پخش آنلاین تریلر رسمی

خلاصه داستان هانگر گیمز 5

داستان فیلم در دوران قبل از برگزاری بازی‌های گرسنگی و پیش از تبدیل رئیس جمهور پانم به یک حاکمیت ظالم جریان دارد. کوریولانوس اسنو، هجده ساله، آخرین امید برای تبار محو شده خود و خانواده‌اش است. این خانواده سابقاً در ساختمان کنگره زندگی می‌کرد و پس از جنگ از آنجا مهاجرت کرده‌اند. با نزدیک شدن به دهمین جشن سالانه بازی‌های گرسنگی، اسنو به عنوان مربی برای این مراسم منصوب می‌شود.

اما وقتی مربی ادای احترام زن از ناحیه فقیر 12 به نام لوسی گری بیرد توانسته توجه پانم را جلب کند، اسنو نگران می‌شود که ممکن است رقیب او باشد. این رقابت برای زنده ماندن در بازی‌های گرسنگی با متحد کردن غریزه‌های نمایش‌گویی و دانش سیاسی جدید ادامه دارد و در نهایت نشان می‌دهد که کی یک پرنده آوازخوان و کی یک مار است.

دانلود فیلم 2023 The Hunger Games 5 هانگر گیمز 5

بازیگران The Hunger Games 5

  • تام بلیت در نقش کوریولانوس “کوریو” اسنو
  • ریچل زگلر در نقش لوسی گری بیرد
  • پیتر دینکلیج در نقش کسکا “کس” های‌باتوم
  • هانتر شفر در نقش دجله اسنو
  • جاش آندرس ریورا در نقش سجانوس پلینث
  • جیسون شوارتزمن در نقش لوکرتیوس “لاکی” فلیکرمن
  • ویولا دیویس در نقش دکتر ولومنیا گال

دانلود فیلم The Hunger Games 5 با لینک مستقیم

لینک های زیر با کیفیت پرده سینمایی است.

کیفیت عالی این فیلم 45 روز پس از اکران منتشر می شود.

زیرنویس فارسی چسبیده بزودی پس از ترجمه منتشر می شود.

دانلود فیلم با کیفیت HDTS 1080p 

دانلود فیلم با کیفیت HDTS 720p 

دانلود فیلم با کیفیت HDTS 480p 

درباره ی فیلم هانگر گیمز 5

“The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes” قرار است در تاریخ 17 نوامبر 2023 توسط Lionsgate Films در ایالات متحده اکران شود. این فیلم به عنوان یک اسپین‌آف از سری فیلم‌های محبوب “بازی‌های گرسنگی” توسط Lionsgate توسعه داده شده و توسط سوزان کالینز نویسنده رمان اصلی همکاری شده است.

کارگردانی این فیلم توسط فرانسیس لارنس انجام شده و فیلمنامه‌اش توسط کالینز، مایکل آرنت و مایکل لسلی نوشته شده است. این فیلم تعدادی بازیگر معروف را به ایفای نقش دعوت کرده، و با توجه به تاریخچه‌ای پر از ماجراهای جذاب و جلبنده در دنیای “بازی‌های گرسنگی”، انتظار می‌رود تاج‌آوری در سینماها رقم بزند و تجربه‌ای جذاب برای طرفداران این سری فیلم‌ها ایجاد کند. علاقه مندان به این فیلم همچنین می توانند فیلم های The Holdovers 2023 و She Came to Me 2023 را نیز از وبسایت زرد فیلم مشاهده کنند

دیدگاه ها ( 0 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

x