دانلود قسمت 20 بی گناه

+ منتشر شد |

توضیحات فیلم

لطفا به این فیلم امتیاز بدهید

قسمت 20 بی گناه قسمت آخر این سریال زیباست. سریال بی گناه قسمت 20 بیستم با لینک مستقیم و رایگان کامل قرار گرفت. این سریال اجتماعی، درام به کارگردانی مهران احمدی یکشنبه ها از زردفیلم، فیلیمو، تلگرام پخش می شود.

تهیه‌کننده: مصطفی کیایی

کارگردان: مهران احمدی

سرپرست نویسندگان: محسن کیایی

بازیگران و شخصیت های سریال: محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی مقدم، منوچهر زنده دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، رویا تیموریان، آتیلا پسیانی، باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش

خلاصه داستان قسمت 20 بی گناه

بهمن تمام عزم خودش را جزم کرده تا این بار فروغ را از دست ندهد اما موانع زیادی سر راهش قرار دارد. رشید فرشباف این بار با نوه اش جانا همدست میشود تا مانع این ازدواج شود اما از طرفی شرایط فروغ و بهمن هم تغییرکرده و آن دو دیگر جوانان ساده و ناتوان نیستند. جانا و منفرد دو شخصیتی که در ماجراهایی که برای خانواده جانا است هیچ نقشی ندارند.  این حوادث آنها را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. رسیدن این دو نفر به هم در شرایطی رخ خواهد داد که دست سهراب رو می شود و همه می فهمند او نقشه ربودن دوستش را کشید.

برای دانلود تمام قسمت های منتشر شده از سریال بی گناه ( قسمت اول تا آخر) بر روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود سریال بی گناه تمام قسمت ها

قسمت 20 بی گناه قسمت آخر

نقد و بررسی تا قسمت آخر

استاد فرشباف قطعا در آخر سریال بی گناه عاقبت خوشی نخواهد داشت. او گناهکارتین فرد این سریال است. دوستش بهرام را کشته، ازدواج اولش را پنهان کرده، دخترش مهتاب را رها کرده، زندگی بهمن را به بازی گرفته و … در پایان چهره واقعی او رو خواهد شد و رشید بازنده اصلی این ماجراها خواهد بود. البته همه اینها حدس و گمان است و باید سریال را تا آخر ببینیم تا بفهمیم چه رخ خواهد داد. برادران کیایی که مدتی قبل سریال هم‌گناه را در مقام تهیه‌کننده و کارگردان و نویسنده ساخته و پخش کرده بودند این‌بار در مقام تهیه‌کننده (مصطفی) و نویسنده و بازیگر (محسن) یک درام عاشقانه اجتماعی جذاب را تولید کردند و در ضلع سوم به ویژگی‌های کارگردانی مهران احمدی در مقام کارگردان اعتماد کردند.

دانلود قسمت 20 بی گناه با لینک مستقیم

دانلود قسمت بیستم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت بیستم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت بیستم  با کیفیت 720p

دانلود قسمت بیستم  با کیفیت 480p

*

پخش آنلاین بخشی از سریال

 

دیدگاه ها ( 0 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

x