دانلود قسمت چهارم سریال سقوط

+ منتشر شد |

توضیحات فیلم

4.2/5 - (4 امتیاز)

قسمت چهارم سقوط – قسمت 4 رایگان و کامل منتشر شد. سریال سقوط قسمت 4 چهارم یک مینی سریال 9 قسمتی است که چهارشنبه ها ساعت 8 صبح از زردفیلم منتشر خواهد شد. این سریال با کارگردانی سجاد پهلوان زاده موضوع داعش و درام دارد. اگر تاکنون موفق به تماشای این سریال نشدید، از زردفیلم آن را دنبال کنید.

کارگردان: سجاد پهلوان زاده

تهیه‌کننده: محمدرضا منصوری

فیلم‌نامه‌نویس: اعظم بهروز

مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز

سریال سقوط یک داستان عاشقانه را بر بستر یک رخداد سیاسی و جاسوسی روایت می‌کند. سقوط را باید داستان شجاعت زنان ایران دانست. زنانی که در هر شرایطی تلاش می‌کنند حق خود را از ظالم بگیرند و در این ماجرا دختری از ایران در چنگال دشمن گرفتار می‌شود و…

خلاصه داستان تا قسمت چهارم سقوط

در خلاصه داستان سریال سقوط آمده است: «پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک‌شان، جانی دوباره می‌گیرد. آن‌ها برای آبیاری درخت عشق‌شان راهی ماه عسل می‌شوند… سفری که پایان‌اش تاریکی است.» این روایت با بهره‌گیری از بازیگران از اقوام گوناگون ایرانی و استفاده از ظرفیت حضور بازیگران جوان به یک اکشن جاسوسی جذاب تبدیل شده است.

قسمت چهارم سریال سقوط

دیگر عوامل سریال

تدوین: مهدی سعدی، طراح گریم: شهرام خلج، صداگذاری: مهرشاد ملکوتی، طراح لباس: آگرین صالحی، صدابردار: هادی ساعد محکم، انتخاب بازیگر: کیومرث مرادی، جلوه‌های بصری: امین پهلوان‌زاده، جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، مدیر تولید: اسماعیل کلبی‌آبادی، مدیرتولید نظامی: محمد حیدرقلی، برنامه‌ریز: محسن جعفرزاده

همکاری محمدحسین مهدویان برای ساخت سریال

محمدحسین مهدویان در مقام مشاور کارگردان پیش از این با ساخت آثار تاریخی و مستندگونه و همچنین تجربه ژانرگرایی او در ساخت سریال زخم کاری و مرد بازنده نوید این موضوع را به مخاطب می‌دهد که به همراه رفیق قدیمی خود یک ماجراجویی جدید را در عرصه سریال‌سازی به ثبت می‌رسانند.

قسمت چهارم سریال سقوط

کپی برداری از سریال خارجی؟

سقوط از حیث محتوا و ساختار تحت‌تاثیر و کپی‌برداری تمام‌عیار از سریال خلافت محصول سوئد منتشرشده در سال ۲۰۲۰ از نتفلیکس است. روایت خلافت دربارهٔ دختری به نام پروین است که همراه با شوهرش حسام به رقه می‌روند و در شهری که در تسلط داعش است زندگی می‌کنند، در ادامه با مأموری امنیتی در سرویس موست (سرویس اطلاعات نظامی و امنیت سوئد) تماس می‌گیرد تا او را از شهر رقه نجات دهد و آن‌ها را از عملیات‌ها و فعالیت‌های داعش آگاه کند.

دانلود قسمت چهارم سقوط با لینک مستقیم

دانلود قسمت چهارم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت چهارم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت چهارم با کیفیت 720p

دانلود قسمت چهارم با کیفیت 480p

*

برای دانلود رایگان تمامی قسمت های سریال (قسمت 1 تا 9) بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال سقوط تمام قسمت ها

*

پخش آنلاین تریلر رسمی سریال

دیدگاه ها ( 0 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

x