دانلود قسمت پنجم سریال پدرخوانده

+ منتشر شد |

توضیحات فیلم

5/5 - (1 امتیاز)

قسمت پنجم پدرخوانده قسمت 5 با لینک مستقیم منتشر شد. سریال، برنامه یا مسابقه پدرخوانده قسمت پنجم یا قسمت ۵ لینک دانلود قرار گرفت. این سریال به کارگردانی سعید ابوطالب در قالب چندبخش وارد نمایش خانگی شد. کیفیت عالی، بازیگران حرفه ای و سناریوی جذاب از ویژگی های این برنامه حساب می شود.

حرفه‌ای‌ها پدرخوانده بازی می‌کنند. پدرخوانده یک بازی طولانی و پر از تعلیق، با سناریویی جذاب و غیرقابل پیش‌بینی از بازی مافیا به روایت سعید ابوطالب است که یازده بازیکن در آن حضور دارند.

گرداننده: کامبیز دیرباز

تمامی بازیگران سریال

عباس غزالی، علی صالحی ، فرزاد حسنی، بیژن بنفشه‌خواه، سید جواد هاشمی، باربد بابایی، ارسلان قاسمی، صحرا اسداللهی، پژمان بازغی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، امیرمهدی ژوله، امیرعلی نبویان، مجید واشقانی، امیرحسین رستمی، سمیرا حسن‌پور، سیما تیرانداز، کامران تفتی، شکیب شجره، سپند امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی، حسین سلیمانی، علی صبوری، معین زندی، میثم درویشان‌پور ، مجتبی پوربخش، حدیث میرامینی و…

تا قسمت پنجم پدرخوانده چه گذشت؟

تا قسمت 5 تا کنون دو بخش از بازیگران مختلف بازی کردند. با اضافه شدن کارت تغییر چهره جذابیت بازی چند برابر شد و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. بهترین بازیکن تا کنون مجید واشقانی و بهاره افشاری معرفی شدند. بهترین قسمت تا کنون قسمت دوم بود و شما می توانید در ادامه مطلب به دانلود این قسمت و تمامی قسمت های منتشر شده سریال بپردازید. اگر تا کنون این برنامه یا مسابقه زیبا را دنبال نکردید پیشنهاد می شود این سریال را دنبال کنید.

توضیجات درباره پدرخوانده

او از یک بار شلیک شب لئون مصون است. یک جلیقه دارد.تعیین شلیک شب از طرف گروه به عهده پدرخوانده است و اگر از بازی خارج شود دیگر اعضا به جای او شلیک می کنند.پدرخوانده دارای توانایی حس ششم است و اگر در شب تصمیم بگیرد به جای شلیک از حس ششم استفاده کند باید نقش بازیکنی را درست حدس بزند و توسط گرداننده تائید شود.بازیکنی که پدرخوانده نقش او را درست حدس زده است سلاخی می شود یعنی اگر سپر داشته باشد یا دکتر او را سیو کرده باشد بازهم از بازی خارج می شود و آن شب توانایی وی اعمال نخواهد شد و پس از خروج از بازی توسط کنستانتین قابل احضار نمی باشد.

قسمت پنجم سریال پدرخوانده

سایر عوامل سریال

انتخاب بازیگر: عرفان حسینی
سرپرست گروه طراحی بازی: مرتضی ابوطالب
برنامه ریز: رویا عطارزاده
طراح صحنه: یاسر سنایی

دانلود قسمت پنجم پدرخوانده کامل

بازیگران قسمت پنجم و ششم سریال: امیر کربلایی‌زاده، پژمان بازغی، باربد بابایی، سید علی صالحی، ترلان پروانه، سپند امیرسلیمانی، شیدا یوسفی، امیرحسین مدرس، حدیث میرامینی، بیژن بنفشه‌خواه و محمد نادری از بازیکنان این فصل هستند

*

دانلود قسمت پنجم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت پنجم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت پنجم با کیفیت 720p

دانلود قسمت پنجم با کیفیت 480p

*

اگر تمایل دارید قسمت های دیگر سریال را دنبال کنید پیشنهاد می کنم از لینک زیر که تمامی قسمت های پدرخوانده است را دنبال کنید.

دانلود سریال پدرخوانده تمامی قسمت ها

*

پخش آنلاین بخشی از برنامه

 

دیدگاه ها ( 0 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

x