دانلود قسمت پنجم سریال سرگیجه

+ منتشر شد |

توضیحات فیلم

4.5/5 - (2 امتیاز)

قسمت پنجم سرگیجه – قسمت 5 سریال کامل و رایگان منتشر شد . سریال سرگیجه قسمت پنجم 5 از بهرنگ توفیقی دوشنبه ۲۶ دی‌ماه از زردفیلم پخش شد. بهرنگ توفیقی که سابقه کار در تلویزیون را به عنوان کارگردان در کارنامه دارد، دو سال پیش سریال پرمخاطب «آقازاده» را به تهیه‌کنندگی حامد عنقا ساخت.

ژانر: درام، رمزآلود

نویسندگان: محمد منعم و همایون حجازی

بازیگران سریال

حامد بهداد، رعنا آزادی ور و هومن سیدی با حضور هادی حجازی فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم‌زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی و شبنم مقدمی

خلاصه داستان

با گم شدن کامران با هنرنمایی هادی حجازی فر ، سریال ژانر معمایی و هیجانی خاصی به خودش گرفت. شک و شبهه ها و دشمنی هایی که در مجموعه در حال رخ دادن است جذاب می شود و با ورود هومن سیدی به عنوان کارگاه و محقق این پرونده باید دید که چه اتفاقی برای شخصیت های سریال خواهد افتاد.

سریال سرگیجه

نقد و بررسی تا قسمت پنجم سرگیجه

در نقطه شروع با یک تصادف عجیب مواجه می‌شویم و پیمان، شخصیت اصلی سریال تحت تاثیر این تصادف با یک تراپیست از وضعیت روحی و روانی‌اش حرف می‌زند. درواقع بهرنگ توفیقی سعی کرده در نقطه شروع شخصیت محوری‌اش را با تمام ویژگی‌ها و مشکلات روحی و روانی که دچارش شده به مخاطبان معرفی کند و حالا در مرحله بعد از آنها بخواهد با او در ماجرای اصلی همراه شوند. بازی‌ها در سرگیجه حامد بهداد و هادی حجازی‌فر برای اولین بار کنار هم قرار گرفته‌اند و در همین نقطه شروع، اتفاق خوبی را رقم زدند.

حجازی‌فر هم که این روزها به خاطر بازی در سریال «پوست شیر» بسیار مورد توجه قرار گرفت، در «سرگیجه» با گریم و استایل خاص سبک بازی متفاوتی را به نمایش می گذارد.

دانلود قسمت پنجم سرگیجه کامل

دانلود قسمت پنجم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت پنجم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت پنجم با کیفیت 720p

دانلود قسمت پنجم با کیفیت 480p

*

شما کاربران عزیز می توانید برای دانلود تمامی قسمت های سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال سرگیجه تمامی قسمت ها

*

پخش آنلاین تریلر رسمی سریال

 

دیدگاه ها ( 0 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

x