دانلود قسمت پنجم سریال آکتور

+ منتشر شد |

توضیحات فیلم

4/5 - (1 امتیاز)

قسمت پنجم آکتور یا قسمت 5 سریال منتشر شد. سریال آکتور قسمت 5 پنجم به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی، درباره زندگی پرفراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که با قبول یک پیشنهاد ویژه، زندگی‌شان دستخوش ماجراهای پیچیده‌ای می‌شود.

نویسنده و کارگردان: نیما جاویدی

تهیه‌کننده: مجید مطلبی

تمامی بازیگران سریال

نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی‌فر، هومن برق‌نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، با هنرمندی هانیه توسلی، مهراوه شریفی‌نیا و با حضور فریده سپاه منصور.

درباره آکتور

اولین تجربه کارگردانی جاویدی در نمایش خانگی یک سریال پر بازیگر است که با قصه‌ای جذاب می‌تواند مخاطب را تا انتها با خود همراه کند. کارنامه نیما جاویدی نشان داده که او با فیلمنامه‌های چفت‌وبست‌دار شروع به کار می‌کند. پس این کار هم باید یکی از حساب‌شده‌ترین آثار نمایش خانگی باشد. ترکیب جذاب بازیگران فیلم سرخپوست در کنار داستان پر از تعلیقی که چالش میان عشق و وظیفه را در لوکیشنی محدود به نمایش می‌گذاشت، نام نیما جاویدی را بعنوان فیلمسازی که می‌تواند فاصله همیشگی بین گیشه سینما و منتقدان سخت‌گیر را پر کند، بر سر زبان‌ها انداخت.

زمان پخش قسمت پنجم آکتور

سریال از ۶ بهمن ۱۴۰۱ روی زردفیلم قرار گرفت.شما کااربران عزیز می توانید هر پنجشنبه ۸ صبح در زردفیلم مشاهده کنید. بد نیست بدانید تعداد قسمت‌های سریال آکتور ۲۵ قسمت در نظر گرفته شده و قسمت اول آن ۶۲ دقیقه است.

قسمت پنجم سریال آکتور

سایر عوامل سریال

مدیر فیلمبرداری: مرتضی نجفی/ مجری طرح: مهدی بدرلو/ برنامه‌ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: علی مردانه/ طراح صحنه: محسن نصراللهی/ تدوین: عماد خدابخش/ طراح گریم: بابک اسکندری/ موسیقی: رامین کوشا/ مدیر تولید: آرش صالحی/ طراح لباس: الهام معین

حضور در جشنواره بین المللی

این سریال در بخش رقابت بین الملل جشنواره سریز مانیای فرانسه، قطعی شد. حدود ۴۰۰ سریال از کشورهای مختلف برای حضور در این جشنواره ثبت‌نام کردند که تنها ۸ سریال برای رقابت در بخش بین الملل پذیرفته شده است. «آکتور» در کنار سریالهایی چون ” POWER, MILKY WAY ,FORTRESS, DE GRACE ” از کشورهایی چون آمریکا، فرانسه، اسپانیا، ژاپن و… که محصولات شبکه های بزرگ اپل تی وی پلاس، آرته، هولو، پارامونت و پرایم ویدئو هستند به رقابت می‌پردازد. این برای نخستین بار است که یک سریال ایرانی در یک جشنواره معتبر جهانی، پذیرفته و در بخش اصلی و رقابتی مورد داوری قرار می‌گیرد.

دانلود قسمت پنجم آکتور با لینک مستقیم

دانلود قسمت پنجم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت پنجم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت پنجم با کیفیت 720p

دانلود قسمت پنجم با کیفیت 480p

*

شما می توانید تمامی قسمت های سریال را از لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال آکتور تمامی قسمت ها

*

پخش آنلاین بخشی از سریال

 

دیدگاه ها ( 0 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

x