دانلود قسمت هفتم سریال پدرخوانده

+ منتشر شد |
قسمت هفتم سریال پدرخوانده

مشخصات فیلم

توضیحات فیلم

لطفا به این فیلم امتیاز بدهید

قسمت هفتم پدرخوانده یا قسمت 7 سریال، برنامه، مسابقه یا رئالیتی شو پدرخوانده کامل و رایگان منتشر شد. سریال پدرخوانده قسمت هفتم 7 به گردانندگی کامبیز دیرباز و کارگردانی سعید ابوطالب در قالب یک فصل با بازیگران متفاوت که در هز دو قسمت تغییر می کند پخش می شود.

کارگردان: سعید ابوطالب

گرداننده: کامبیز دیرباز

ژانر: رئالیتی شو

تمامی بازیگران این فصل

مجید واشقانی ، پژمان بازغی ، بهاره افشاری ، امیر حسین رستمی ، ترلان پروانه ، امیرعلی نبویان ، فرزاد حسنی ، سیما تیرانداز ، کامران تفتی ، سید جواد هاشمی ، باربد بابایی ، امیرحسین مدرس ، میثم درویشان پور ، امیر کربلایی زاده ، کمند امیر سلیمانی ، معین زندی ، محمد نادری ، شکیب شجره ، السا فیروزآذر ، علی صالحی ، سپند و کمند امیرسلیمانی ، ارسلان قاسمی ، صحرا اسدالهی ، حدیث میرامینی ، شیدا یوسفی و کیمیا باباییان از بازیگرانی هستند که در فصل های مختلف برنامه پدر خوانده جلوی دوربین رفته اند .

مسابقه پدرخوانده چکونه است؟

سناریوی پدرخوانده از 11 بازیکن که شامل 7 شهروند، 3 مافیا و 1 فرد مستقل است، تشکیل می شود. همان طور که می دانید مافیا یک نقش مخفی است که براساس استدلال و استنتاج پیش می رود. اما در پدرخوانده مافیا را حرفه ای تر و با کارت های جذاب و متفاوت تری بازی می کنیم. در ادامه به معرفی همه نقش های این بازی خواهیم پرداخت.

بازی پدرخوانده مثل مافیا توسط یک نفر داوری می شود که با نام هایی چون گرداننده، راوی، لرد و گاد شناخته می شود. این شخص به عنوان داور وظیفه دارد تا بازی را هدایت کند و قوانین بازی را به بازیکنان گوشزد کرده و همه چیز را مدیریت کند.

قسمت هفتم سریال پدرخوانده

داستان سریال پدرخوانده

حرفه‌ای‌ها پدرخوانده بازی می‌کنند. پدرخوانده یک بازی طولانی و پر از تعلیق، با سناریویی جذاب و غیرقابل پیش‌بینی از بازی مافیا به روایت سعید ابوطالب است که یازده بازیکن در آن حضور دارند.

قسمت هفتم سریال پدرخوانده

دانلود قسمت هفتم پدرخوانده با لینک مستقیم

بازیگران قسمت 7: مجتبی پوربخش، شیدا یوسفی، سپند امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی، امیرعلی نبویان، سید جواد هاشمی، معین زندی، فرزاد حسنی، میثم درویشانپور، ارسلان قاسمی، صحرا اسداللهی

قسمت 7 در 10 دی 1401 قرار گرفت.

دانلود قسمت هفتم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت هفتم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت هفتم با کیفیت 720p

دانلود قسمت هفتم با کیفیت 480p

*

برای دانلود تمامی قسمت های سریال پدرخوانده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال پدرخوانده تمام قسمت ها

*

پخش آنلاین بخشی از سریال

دیدگاه ها ( 1 )

  • محمد 15 / 09 / 2023 Reply

    امیدوارم این کامنت به دست عوامل برسه واقعا متاسفم برای تمام بینندگان از جمله خودم که وقت و نت خودمون رو صرف شما میکنیم شما دارید با اوردن بازیکنان بی هوش احمقی چون نادر فلاح به شعور ما توهین میکنین دیگه این سریالو نمیبینم ولی انتظار دارم قسمت بعد این اقا در بازی نباشن کسی که بلد نیست نقش به این مهمیو ایفا کنه چرا باید داخل بازی باشه اگر رامینو سفید میکرد مسیرربازی به کل عوض میشد احمق بودن تا این حد که استعلام بگیری سفید در بیاد بعد فرداش پاشی بگی مافیاست متاسفم واقعا اقای ابوطالب به شعور ما احترام بزارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

x