دانلود قسمت هفتم سریال سقوط

+ منتشر شد |
قسمت هفتم سریال سقوط

مشخصات فیلم

توضیحات فیلم

5/5 - (2 امتیاز)

قسمت هفتم سقوط یا قسمت 7 سقوط با لینک مستقیم برای دانلود قرار گرفت. سریال سقوط قسمت هفتم 7 رایگان و کامل به کارگردانی سجاد پهلوان زاده منتشر شد. این سریال بازیگران معروفی همچون حمید فرخ نژاد ، عباس جمشیدی فر ، پدرام شریفی هنرنمایی می کنند.

تهیه کننده: محمدرضا منصوری

کارگردان: سجاد پهلوان زاده

تمامی بازیگران سریال

حمید فرخ‌نژاد، با معرفی الناز ملک، عباس جمشیدی‌فر، سجاد بابایی ابتسام بغلاتی، امین مبری، وحید آقاپور و…

خلاصه داستان قسمت 7

درباره‌ی دختری جوان و عاشق که به‌واسطه‌ی پایبندی به همسرش، در ورطه‌ی داعش گرفتار می‌شود و به هر دری می‌زند تا از این مخمصه خلاصی یابد. سقوط را اعظم بهروز نوشته است. کسی که سابقه‌ی چندانی در عالم سینما و تلویزیون ندارد و تنها رزومه‌ی قابل‌ذکرش نویسندگی مشترک در سریال‌های جاده‌چالوس (۱۳۹۲) و بوم و بانو (۱۳۹۹) است که هر دو از صداوسیما پخش شده‌اند. در این سریال، حمید فرخ‌نژاد، وحید آقاپور، عباس جمشیدی‌فر و سجاد بابایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نقد و بررسی تا قسمت هفتم سقوط

نمایش بیش از اندازه‌ی موقعیت‌ها سبب خسته‌کنندگی سریال شده است. داستان به‌شدت کند پیش می‌رود و بیش‌ترین زمان برای ساخت لحظه‌ها و سکانس‌هایی تلف شده که نه کمکی به پیش‌برد و نه کمکِ چندانی به شخصیت‌پردازی داستان می‌کنند. احساسات‌گرایی و سانتیمانتالیسم را می‌توان در جاهای دیگری نیز ردیابی کرد. برای مثال، صحنه‌ی وداع عطیه و آیسان. به دیالوگ‌های ردوبدل‌شده بین آن‌ها دقت کنید. تقریبن همه‌چیز را دو بار می‌گویند و همه‌ی اکت‌ها را دو بار انجام می‌دهند. این سریال یک اثر فاخر و پیشنهاد می کنم حتما به تماشای آن بنشینید.

مهم‌ترین مشکل را دراین‌میان ریتم به‌شدت کندِ روایت داستان می‌توان برشمرد. قسمت نخست (پایلوت) سریال یک ساعت و بیست دقیقه به‌طول می‌انجامد. اما آن‌چه در این مدت‌زمانِ طولانی دست‌گیر مخاطبان می‌شود چی‌ است؟ همان خلاصه‌ی دوخطی‌ای که از داستان سریال گفتیم. درواقع با بررسی دقیق‌تر، از حدود دقیقه‌ی ۸ که ژاکان وارد فیلم می‌شود تا نزدیکی‌های دقیقه‌ی ۶۰ ما فقط و فقط با یک موقعیتِ تکرارشونده مواجه‌ایم، موقعیتی که هیچ اطلاعات اضافه یا کمک‌کننده‌ای نیز درباره‌ی آن به‌دست نمی‌آوریم.

قسمت هفتم سریال سقوط

سایر عوامل سریال

تدوین: مهدی سعدی، طراح گریم: شهرام خلج، صداگذاری: مهرشاد ملکوتی، طراح لباس: آگرین صالحی، صدابردار: هادی ساعد محکم، انتخاب بازیگر: کیومرث مرادی، جلوه‌های بصری: امین پهلوان‌زاده، جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان

تعداد قسمت های سریال سقوط

این مینی سریال که با کلی مکافات در نمایش خانگی منتشر شد 9 قسمت دارد. با پخش قسمت 7 در واقع دو قسمت تا پایان این سریال زیبا فاصله است. این سریال هر چهارشنبه ساعت 8 صبح از زردفیلم پخش می شود.

دانلود قسمت هفتم سقوط با لینک مستقیم

دانلود قسمت هفتم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت هفتم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت هفتم با کیفیت 720p

دانلود قسمت هفتم با کیفیت 480p

*

 دانلود سریال سقوط تمام قسمتها

*

پخش آنلاین تریلر سریال

 

دیدگاه ها ( 0 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

x