دانلود قسمت هشتم سریال سرگیجه

+ منتشر شد |

توضیحات فیلم

4.5/5 - (2 امتیاز)

قسمت هشتم سرگیجه یا قسمت 8 سریال رایگان و کامل منتشر شد. سریال سرگیجه قسمت هشتم 8 پیمان بعد از سوء تفاهم خانوادگی با کامران درگیر می‌شود. گمان‌ها به این سمت می‌رود که پیمان کامران را کشته‌است. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

آهنگساز: حسام ناصری

کشور سازنده: ایران

زبان اصلی: فارسی

شمار قسمت‌ها ۲۰ قسمت

خلاصه داستان سریال

مجموعه «سرگیجه» راوی درامی پلیسی معمایی است. درامی که در آن گره اصلی با یک دروغ و پنهان‌کاری شکل می‌گیرد و در ادامه، هر چه پیش می‌رود تعداد گره‌های کور این داستان بیشتر و بیشتر می‌شود. شروع حکایتِ خانواده پویش با یک نهاد (فریبا) و یک گزاره (ملاقات با کامران در رستوران) کلید می‌خورد، اما با این اتفاق به ظاهر ساده، نهادها و گزاره‌های دیگری نیز در پی آن می‌آیند که حکایت از چاه وِیلی دارد که عمق‌اش نامشخص است.

قسمت هشتم سرگیجه

نقد و بررسی تا قسمت هشتم سرگیجه

اعده‌ای نو در بازنمایی پلیس ایرانی برای مخاطبان تثبیت شود. از این ‌رو برای شناخت بهتر شخصیت سرگرد بدیع در سریال «سرگیجه» باید به صورت کاراکتر بیشتر دقت داشت. هومن سیدی بازیگر این نقش در همان سکانس‌های اولیه حضورش در سریال تلاش دارد تا توجه کلیشه‌ای مخاطب به پوشش سرگرد را به کناری نهد و از طریق زبان بدن و بازی گرفتن از اجزای صورت، تصویری نو از پلیس ایرانی بربسازد.

کارگردانی بهرنگ توفیقی تا پیش از اینکه سریال «آقازاده» را براساس فیلمنامه حامد عنقا در شبکه نمایش خانگی بسازد، به عنوان کارگردان سریال‌های تلویزیونی متوسط می‌شناختیم. او در «آقازاده» توانست روی سوژه‌ای حساس دست بگذارد و اثری قابل‌قبول پیش روی مخاطبانش بگذارد.

دانلود قسمت هشتم سرگیجه با لینک مستقیم

دانلود قسمت 8 با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت 8 با کیفیت 1080p

دانلود قسمت 8 با کیفیت 720p

دانلود قسمت 8 با کیفیت 480p

*

برای دانلود تمامی قسمت های این سریال می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال سرگیجه 

*

پخش آنلاین تریلر رسمی بخشی از سریال

*

پخش آنلاین تریلر رسمی بخشی از سریال

دیدگاه ها ( 0 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

x