دانلود قسمت نوزدهم سریال بی گناه

+ منتشر شد |

توضیحات فیلم

لطفا به این فیلم امتیاز بدهید

قسمت نوزدهم بی گناه یا قسمت 19 سریال بی گناه منتشر شد. سریال بی گناه قسمت نوزدهم 19 به اوج داستانی خود می رسد. یکی از دلایل نارضایتی مخاطبین از سریال روابط پیچیده فامیلی در قسمت های آغازین بود که تا کنون این مشکل برطرف شد. این سریال به کارگردانی مهران احمدی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی با ژانر درام خانوادگی در حا حاضر یکی از بهترین سریال های نمایش خانگی به شمار می رود.

یکشنبه‌ها، ساعت 8 صبح
کارگردان: مهران احمدی
محصول ایران – 1400

سرپرست نویسندگان: محسن کیایی

نویسندگان: عماد رضایی نیک، رضا علیپور

بازیگران سریال

محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی، منوچهر زنده‌دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، با هنرمندی: مسعود رایگان و مهرانه مهین‌ترابی و با حضور: رویا تیموریان و آتیلا پسیانی

خلاصه داستان تا قسمت نوزدهم بی گناه

در توئیتر بلوایی برعلیه كثرتی شكل می گیرد، او كه در موضع ضعف قرار دارد تلاش می كند راهی بیابد كه ثابت كند كه اتهامات توطئه است. یلدا مصمم است كه با این كار استاد زیاده خواه را تنبیه كرده. هیچ کس از حضور بهمن در تهران خبر ندارد، ناهید و جلیل از دیدن بهمن حرفی نمی زنند تا اینکه بهمن تصمیم می گیرد شخص دیگری را از حضور خود در تهران با خبر سازد. علت خروج بهمن مردانی از کشور در بیست و پنج سال پیش، رازی است که در زیرزمین خانه قدیمی پنهان است. رازی است در زندگی فروغ كه منوچهر از آن بی خبر است؛ حالا او فهمیده و دیگر نمی تواند به آن بی تفاوت باشد.

قسمت نوزدهم سریال بی گناه

درباره سریال

بی گناه جدیدترین محصول فیلیمو به تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی است که با سریال «هم‌گناه» در شبکه نمایش خانگی مخاطبان زیادی را جذب کرد. از طرفی این سریال اولین همکاری مهران احمدی و مصطفی کیایی در مقام کارگردان و تهیه‌کننده است. سرپرست نویسندگان محسن کیایی است. عماد رضایی‌نیک و رضا علیپور نگارش بی‌گناه را به عهده داشته‌اند.

دانلود قسمت نوزدهم بی گناه با لینک مستقیم

دانلود قسمت نوزدهم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت نوزدهم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت نوزدهم با کیفیت 720p

دانلود قسمت نوزدهم با کیفیت 480p

*

برای دانلود تمامی قسمت های منتشر شده از سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال بی گناه

*

پخش انلاین تریلر رسمی سریال

دیدگاه ها ( 0 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

x