دانلود قسمت ششم سریال سقوط

+ منتشر شد |

توضیحات فیلم

4.3/5 - (3 امتیاز)

قسمت ششم سقوط – قسمت 6 با لینک مستقیم و رایگان منتشر شد. سریال سقوط قسمت ششم 6 به کارگردانی سجاد پهلوان زاده به عنوان یک مینی سریال 9 قسمتی در جال پخش از زردفیلم است. این سریال یک روایت متفاوت از داستانی جاسوسی در دل داعش را به تصویر می کشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در این سریال برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی صحنه‌های پر هزینه جنگی و پر التهاب به نمایش درمی‌آید.

کارگردان: سجاد پهلوان زاده

فیلمبردار: هادی بهروز

طراح صحنه: بهزاد جعفری

خلاصه داستان تا قسمت ششم سقوط

الناز ملک (بازیگری که اولین سریال خود را بازی می‌کند و تا پیش از این جزو اهالی تئاتر بوده است) به عنوان نقش اصلی سریال در قالب شخصیتی به اسم آیسان فرو رفته که همسرش عضو داعش شده است. آیسان ترک است و با شوهر کرد خود در سنندج زندگی می‌کند. او آبستن است و همراه شوهرش به ترکیه می‌رود و در نهایت سر از سوریه در می‌آورد و می‌فهمد که شوهرش عضو داعش شده است. آیسان بچه خود را به دنیا می‌آورد و سعی در فرار از مهلکه‌ای دارد که در آن گیر کرده است.

درباره سریال

سریالی با داستانی درباره‌ی دختری جوان و عاشق که به‌واسطه‌ی پایبندی به همسرش، در ورطه‌ی داعش گرفتار می‌شود و به هر دری می‌زند تا از این مخمصه خلاصی یابد. سقوط را اعظم بهروز نوشته است.

قسمت ششم سریال سقوط

نقد و بررسی تا قسمت ششم سقوط

پدیده‌ی سریال کسی نیست جز الناز ملک که در اولین نقش‌آفرینی خود در مقابل قاب دوربین، انصافن خوش درخشیده و از پسِ آن‌چه که فیلم‌نامه از او متوقع است به‌خوبی برآمده است. نمایش بیش از اندازه‌ی موقعیت‌ها سبب خسته‌کنندگی سریال شد. داستان به‌شدت کند پیش می‌رود و بیش‌ترین زمان برای ساخت لحظه‌ها و سکانس‌هایی تلف که نه کمکی به پیش‌برد داستان می‌کنند و نه کمکِ چندانی به شخصیت‌پردازی

دانلود سریال با لینک مستقیم

دانلود قسمت ششم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت ششم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت ششم با کیفیت 720p

دانلود قسمت ششم با کیفیت 480p

*

*

برای دانلود تمامی قسمت های سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال سقوط

*

پخش آنلاین تریلر رسمی سریال

دیدگاه ها ( 0 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

x