دانلود قسمت ششم سریال آکتور

+ منتشر شد |

توضیحات فیلم

4/5 - (1 امتیاز)

سریال آکتور قسمت ششم یا قسمت 6 رایگان و کامل از تلگرام، فیلیمو و آپارات برای دانلود قرار گرفت. قسمت ششم آکتور به کارگردانی بی نظیر نیما جاویدی با ژانر متفاوت در یک قاب متفاوت از زردفیلم پخش شد. این سریال 25 قسمتی پنجشنبه ها ساعت 8 صبح منتشر می شود.

کارگردان: نیما جاویدی
نویسنده: نیما جاویدی، مجيد مجيدی
تهیه‌کننده: مجید مطلبی

درباره سریال

سریالی درام، خانوادگی و اجتماعی به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1400 است؛ فیلمنامه سریال آکتور را نیز نیما جاویدی و مجید مجیدی به صورت مشترک به نگارش درآورد. این سریال یکی از آثار مهم نمایش خانگی است که ارزش تماشای آن در طولانی مدت بیشتر احساس می‌شود.

تمامی بازیگران سریال

نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی، مهراوه شریفی نیا و…

خلاصه داستان تا قسمت ششم آکتور

قسمت 6 سریال می بینیم بازی به یک وجه از شخصیت علی و مرتضی هم تبدیل شده، (همان‌طور که بسیاری از ما در این روزگار نقش بازی می‌کنیم) آنها که دو جوان ساده و عاشق تئاتر به نظر می‌رسند، برای تامین اجاره خانه تصمیم می‌گیرند سارا (سها نیاستی) را بازی بدهند و از صداقت و علاقه او سواستفاده کنند. آنچه بر اساس پایان قسمت دوم می‌شود پیش‌بینی کرد، مهارت در بازی و بازیگری‌ست که علی و مرتضی را وارد «بازی‌»‌های تازه خواهد کرد.

قسمت ششم سریال آکتور

نقد و بررسی سریال

حضور متفاوت نوید محمدزاده (با فاصله از نقش‌هایی که به شهرت و محبوبیت او انجامید. اینجا محمدزاده یکدست و بدون تظاهر و نمایشگری بازی می‌کند. گلاره عباسی در نقش زنی از طبقه پایین جامعه شبیه هیچ کدام از نقش‌هایش نیست و توسلی، در نقش زنی جذاب (شاید فم‌فتال) پذیرفتنی است. هومن برق‌نورد با گریمی متفاوت، سیمایی تازه از خود ارائه می‌دهد.

دانلود قسمت ششم آکتور با لینک مستقیم

*

دانلود قسمت ششم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت ششم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت ششم با کیفیت 720p

دانلود قسمت ششم با کیفیت 480p

*

برای دانلود تمامی قسمت های سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال آکتور تمامی قسمت ها

*

پخش آنلاین بخشی از سریال

 

دیدگاه ها ( 0 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

x