دانلود قسمت سیزدهم سریال پدرخوانده

+ زمان پخش |

توضیحات فیلم

3/5 - (1 امتیاز)

قسمت سیزدهم پدرخوانده یا قسمت 13 رایگان و کامل با حضور بازیگران جدید منتشر شد. رئالیتی شو، برنامه، مسابقه، سریال پدرخوانده قسمت 13 سیزدهم یکی از هیجانی ترین قسمت های خود را تچربه می کند. این سریال به کارگردانی سعید ابوطالب و گردانندگی کامبیز دیرباز است.

گرداننده: کامبیز دیرباز

ژانر: رئالیتی شو

تمامی بازیگران این فصل سریال

کامبیز دیرباز ، مجید واشقانی ، پژمان بازغی ، بهاره افشاری ، امیر حسین رستمی ، ترلان پروانه ، امیرعلی نبویان ، فرزاد حسنی ، سیما تیرانداز ، کامران تفتی ، سید جواد هاشمی ، باربد بابایی ، امیرحسین مدرس ، میثم درویشان پور ، امیر کربلایی زاده ، کمند امیر سلیمانی ، معین زندی ، محمد نادری ، شکیب شجره ، السا فیروزآذر ، علی صالحی ، سپند و کمند امیرسلیمانی ، ارسلان قاسمی ، صحرا اسدالهی

معرفی مسابقه پدرخوانده

پدرخوانده از 11 بازیکن که شامل 7 شهروند، 3 مافیا و 1 فرد مستقل است، تشکیل می شود. بازی پدرخوانده مثل مافیا توسط یک نفر داوری و هدایت می شود که با نام هایی چون گرداننده، راوی، لرد و گاد شناخته می شود. این شخص به عنوان داور وظیفه دارد تا بازی را هدایت کند و قوانین بازی را به بازیکنان گوشزد کرده و همه چیز را مدیریت کند. همان طور که می دانید مافیا یک نقش مخفی است که بر اساس استدلال و استنتاج پیش می رود.

قسمت سیزدهم سریال پدرخوانده

طریقه بازی سریال پدرخوانده

این سریال که تا کنون قسمت سیزدهم پدرخوانده پخش شده است. ماتادور این امکان را دارد که هرشب یکی از بازیکنان را نشان کند، توانایی اش را می گیرد و اَکت آن گذاشتن دست ها روی هم به شکل ضربدر است. ساول گودمن: زمانی که یکی از هم تیمی های گودمن از بازی خارج شد، این امکان را دارد که یکی از شهروندان را به شرطی که شهروند ساده باشد و درست تشخیص دهد، خریداری کند به راوی نشان می دهد.

این فقط معرفی دو نقش از این بازی زیباست.

دانلود قسمت سیزدهم پدرخوانده با لینک مستقیم

توجه: قسمت سیزدهم، برابر با قسمت اول فینال فصل 1 می باشد.

دانلود قسمت سیزدهم (قسمت 1 فینال) با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت سیزدهم (قسمت 1 فینال) با کیفیت 1080p 

دانلود قسمت سیزدهم (قسمت 1 فینال) با کیفیت 720p 

دانلود قسمت سیزدهم (قسمت 1 فینال) با کیفیت 480p 

*

پیشنهاد می شود از تمامی قسمت های این سریال زیبا نیز دیدن کنید.

دانلود سریال پدرخوانده 

*

پخش آنلاین تریلر رسمی سریال

 

دیدگاه ها ( 0 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

x