دانلود قسمت سوم سریال پدرخوانده

+ منتشر شد |

توضیحات فیلم

5/5 - (1 امتیاز)

قسمت سوم پدرخوانده یا قسمت 3 سریال، مسابقه و رئالیتی شو پدرخوانده با لینک مستقیم و رایگان منتشر شد. سریال پدرخوانده قسمت سوم 3 وارد فصل 2 می شود و بازیگران جدیدی را تجربه می کند. در واقع می توان گفت قسمت اول فصل دوم پدرخوانده بسیار جذاب تر از سریال شب های مافیا است. این قسمت بازیگران جدیدی همچون سیدجواد هاشمی، سیما تیرانداز و معین زندی در آن بازی میکنند.

کارگردان: سعید ابوطالب

گرداننده: کامبیز دیرباز

انتخاب بازیگر: عرفان حسینی

طراح صحنه: یاسر سنایی مدیر فیلمبرداری: شهرام رحیمی

درباره برنامه یا مسابقه

ابوطالب درباره این مسابقه می گوید: این برنامه به لحاظ اجرایی تفاوت‌هایی اساسی با «شب‌های مافیا» دارد؛ در بازی پدر خوانده 11 بازیکن حضور دارند، 7 شهروند و سه مافیا همراه با یک فرد مستقل که باهم رقابت می‌کنند. در «پدرخوانده» به جز تعداد معدودی از شرکت‌کننده‌های شب‌های مافیا که تحت قرارداد پلتفرم دیگری هستند اکثر شرکت‌کننده‌های برتر آن برنامه در این رئالیتی شو حضور دارند.

بازیگران قسمت سوم پدرخوانده

بهاره افشاری، مجید واشقانی، کامران تفتی، علی صالحی، شکیب شجره، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، معین زندی، السا فیروز آذر، سید جواد هاشمی، ابوالفضل همراه

بازیگران کلی فصل اول در قسمت های دیگر

امیرمهدی ژوله، امیرعلی نبویان، سمیرا حسن‌پور، عباس غزالی، فرزاد حسنی، بیژن بنفشه‌خواه، ارسلان قاسمی، صحرا اسداللهی، سپند امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی، حسین سلیمانی، علی صبوری، میثم درویشان‌پور ، مجتبی پوربخش، حدیث میرامینی و… .

قسمت سوم سریال پدرخوانده

نقد و بررسی تا قسمت سوم پدرخوانده

در برنامه شب‌های مافیا دیدیم که گاهی مسابقه بیش از حد طراحی شده و در تلاش برای جذب مخاطب به نظر می‌رسید و بازیکنان گاهی وارد چالش‌های بیهوده‌ای می‌شدند. اما با این حال بازهم مخاطبان فراوانی داشت. امید است که رئالیتی شو پدرخوانده این روند را تکرار نکند. نکته بعدی راجع به پدرخوانده بحث شرکت‌کنندگان آن است. چهره‌های تکراری زیادی را در لیست بازیکنان می‌بینیم و سوال این است چرا بازیگران و چهره‌های شاخص؟ این کمی خسته کننده به نظر می‌آید که مخاطب فقط هنرپیشه‌ها را ببیند، آن هم وقتی در برنامه‌های دیگر بازهم در چنین جایگاهی حضور داشته‌اند.

دانلود قسمت سوم پدرخوانده کامل

دانلود قسمت سوم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت سوم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت سوم با کیفیت 720p

دانلود قسمت سوم با کیفیت 480p

*

برای تماشای قسمت های دیگر سریال به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود مسابقه پدرخوانده تمامی قسمت ها

*

پخش آنلاین بخشی از سریال

دیدگاه ها ( 0 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

x