دانلود قسمت سوم سریال سقوط

+ قسمت 3 |

توضیحات فیلم

5/5 - (2 امتیاز)

قسمت سوم سقوط قسمت 3 رایگان و با لینک مستقیم منتشر شد. سریال سقوط قسمت ۳ سوم جزو پرهزینه ترین سریال های سیاسی – جنگی نمایش خانگی است. این مینی سریال 9 قسمتی هر چهارشنبه ساعت 8 صبح از زردفیلم، تلگرام، فیلیمو منتشر می شود. سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد.

مشاور کارگردان: محمد حسین مهدویان

کارگردان: سجاد پهلوان زاده

خلاصه داستان تا قسمت 3 سقوط

در این سریال آیسان به پیشنهاد همسرش ژاکان برای ماه عسل راهی ترکیه می‌شود. اما حقیقت این سفر چیز دیگری است. این سریال روایتی متفاوت از داعش و حضور این گروه تروریستی در منطقه را به تصویر کشیده است. در این سریال برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی صحنه‌های پر هزینه جنگی و پر التهاب به نمایش درمی‌آید.

نقد و بررسی تا قسمت سوم سقوط

شخصیت پردازی ها ملموس به نظر نمی رسد اگر ژاکان را با عبدالحمید مقایسه کنیم؛ با تک تک جزئیات تغییر حالات رفتاری شخصیت هوتن شکیبا در فیلم آبیار مواجه می شویم؛ روندی که در قسمت اول «سقوط» و بازی سجاد بابایی مشاهده نمی شود و صرفا مخاطب را با موقعیتی ویژه و غیر قابل پیش بینی مواجه می کند؛ همین امر باعث می شود تا این مواجه کمی تصنعی جلوه کند.بابایی را مخاطب پیشتر در سریال «خسوف» شناخته است؛ او بازیگر آینده داری است و می تواند به اندازه بازی کند.

قسمت سوم سریال سقوط

ردپای مهدویان بیش از یک مشاور

دپای حضورمحمدحسین مهدویان از همان نمای اول سریال مشاهده می شود و این می توان نشانگر این باشد که او تاثیری بیش از یک مشاور دارد. پیرنگ اصلی شباهت زیادی با فضای فیلم سینمایی«شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار دارد. با فرض آن که اثر آبیار سینمایی است و اثر سجاد پهلوان زاده مینی سریال است نمی توان از کندی روایت قسمت اول دفاع کرد؛ علی الخصوص که کارگردان سریال یک تدوینگر حرفه ای باشد.

سریال سقوط قسمت سوم

دانلود قسمت سوم سقوط با لینک مستقیم

دانلود قسمت سوم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت سوم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت سوم با کیفیت 720p

دانلود قسمت سوم با کیفیت 480p

*

برای دانلود تمامی قسمت های این مینی سریال 9 قسمتی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال سقوط قسمت 1 تا 9 تمامی قسمت ها

*

پخش آنلاین بخشی از سریال

دیدگاه ها ( 0 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

x