دانلود قسمت دوم سریال مترجم

+ منتشر شد |

توضیحات فیلم

لطفا به این فیلم امتیاز بدهید

قسمت دوم مترجم قسمت 2 رایگان و کامل از تلگرام، فیلیمو، آپارات، زردفیلم منتشر شد. سریال مترجم قسمت دوم 2، سریالی درام و رازآلود، با بازی صابر ابر، پانته آ پناهی ها، مهتاب ثروتی، مهرانه مهین ترابی، مجتبی پیرزاده، مارال بنی آدم، سولماز غنی، محمدرضا مالکی، شیدا خلیق، پادینا کیانی، شیرین اسماعیلی، سینا شفیعی، میلاد یزدانی و پردیس منوچهری، به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران است. مترجم دومین سریال بهرام توکلی در شبکه نمایش خانگی پس از سریال نهنگ آبی و در ادامه همکاری‌های موفق او با سعید ملکان است.

نویسنده و کارگردان: بهرام توکلی

تهيه کننده: سعید ملکان

فیلم‌ برداری و تدوین ‌: میثم مولایی

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال

پانته آ پناهی ها , صابر ابر , ملیکا شریفی نیا , هدی زین العابدین از جمله بازیگران این سریال درام رازآلود است.

خلاصه داستان تا قسمت دوم مترجم

در خلاصه داستانی که از این سریال منتشر شده آمده است :«یک مترجم جوان در شغلش مسیرهای تازه‌ای را کشف می‌کند. رفتن در این مسیرهای پر پیچ و خم باعث می‌شود تا او به رازی خانوادگی پی ببرد که بر زندگی و آینده‌ خود و خانواده‌اش سایه می‌اندازد. سایه‌ای که می‌تواند آرامش یک شهر را تهدید کند.» بهرام توکلی سریال «مترجم» را براساس فیلمنامه‌ای از خودش به تهیه‌کنندگی سعید ملکان جلوی دوربین برده است. این دو پیش از این در مقام کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «آسمان زرد کم عمق»، «بیگانه»،«تنگه ابوقریب» و «غلامرضا تختی» را به اتفاق تهیه و تولید کرده‌اند.

این سریال دقیقا دو روز پس از سریال سرگیجه منتشر شد. شما کاربران عزیز در نظرات بنویسید که قسمت های آغازین کدام سریال بهتر بود و می پسندیدید.

قسمت دوم سریال مترجم

بررسی سریال

یکی از نقاط قوت سریال می توان به بازیگری و هنرنمایی صابر ابر در این مجموعه اشاره کرد. با توجه به اینکه قسمت های زیادی از این سریال هنوز منتشر نشده است، نمیتوان نظری درباره این سریال داد.

دانلود قسمت دوم مترجم کامل

*

دانلود قسمت دوم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت دوم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت دوم با کیفیت 720p

دانلود قسمت دوم با کیفیت 480p

*

شما میتوانید تمامی قسمت های منتشر شده از سریال را با لینک مستقیم از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود سریال مترجم

*

پخش آنلاین تیزر رسمی سریال

 

دیدگاه ها ( 1 )

  • ناشناس 21 / 01 / 2023 Reply

    مترجم بهتر بود صابر ابر بازیگر بهتری از حامد بهداده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

x