دانلود قسمت دوم سریال سقوط

+ منتشر شد |

توضیحات فیلم

1/5 - (1 امتیاز)

قسمت دوم سقوط – قسمت 2 رایگان و کامل با لینک مستقیم منتشر شد. سریال سقوط قسمت 2 دوم به کارگردانی سجاد پهلوان زاده جدیدترین تولید شبکه نمایش خانگی است. سریال امنیتی «سقوط» با بازی حمید فرخ نژاد سرانجام بعد از کش وقوس‌های فروان پنجشنبه پانزدهم دی ماه به شکل اختصاصی توسط پلتفرم «فیلیمو» و زردفیلم منتشر شد.

تهیه کننده: محمد منصوری

نویسنده: اعظم بهروز

کارگردان: سجاد پهلوان زاده

بازیگران سریال

الناز ملک , پدرام شریفی , حمید فرخ نژاد , سجاد بابابی , عباس جمشیدی فر، ابتسام بغلاتی، امین مبری، وحید آقاپور و…

خلاصه داستان تا قسمت دوم سقوط

سریال سقوط یک روایت متفاوت از داستانی جاسوسی در دل داعش را به تصویر کشیده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در این سریال برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی صحنه‌های پر هزینه جنگی و پر التهاب به نمایش درمی‌آید. سرگردی در کردستان (حمید فرخ نژاد) به همراهی دستیارش (سجاد بابایی) ماموریت دارد تا دختری را (الناز ملک) که دل در گروی عشق همکلاسی اش (پدرام شریفی) دارد از اسارت داعشی ها نجات دهد!

قسمت دوم سریال سقوط

معرفی سریال بدون تیتراژ

سریال سقوط تیتراژ ابتدایی ندارد و فقط در ابتدا عنوان سریال همراه با اسم کارگردان می‌آید. درساخت این سریال محمد حسین مهدویان به عنوان مشاور کارگردان حضور دارد. فیلمنامه سریال را اعظم بهروز براساس طرحی از بهجت شریف به نگارش درآورده است. هادی بهروز و هادی ساعد محکم نیز به ترتیب به عنوان مدیر فیلم‌برداری و مدیر صدابرداری در ساخت «سقوط» همکاری داشته‌اند و کیومرث مرادی هم انتخاب بازیگران و بازیگردانی پروژه را برعهده داشته است.

پخش ناگهانی سریال

پخش این سریال تا  قسمت دوم سقوط با توجه به حواشی توسط «حمید فرخ نژاد» با اما و اگر‌هایی روبرو بود. روز سه شنبه سیزدهم دی ماه روزنامه هفت صبح در گزارشی درباره سرنوشت سریال سقوط نوشت که جلسه‌ای با حضور نماینده فیلیمو، محمد حسین مهدویان مشاور کارگردان و نماینده نهادهای نظارتی درباره مشخص شدن تکلیف پخش این سریال برگزار شد. خروجی این جلسه در نهایت منجر به این تصمیم شد که سریال از شامگاه پنجشنبه پانزدهم دی‌ماه پخش خود را شروع کند.

دانلود قسمت دوم سقوط با لینک مستقیم

دانلود قسمت دوم با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت دوم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت دوم با کیفیت 720p

دانلود قسمت دوم با کیفیت 480p

*

 دانلود سریال سقوط تمام قسمتها

*

پخش آنلاین تریلر سریال

دیدگاه ها ( 1 )

  • محبوب 18 / 01 / 2023 Reply

    عالیه…

  • Alireza 06 / 01 / 2023 Reply

    فیلم خوبی دست شما درد نکنه اما باید به دست صاحبانش برسد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

x