دانلود قسمت دوازدهم سریال سرگیجه

+ منتشر شد |

توضیحات فیلم

5/5 - (1 امتیاز)

قسمت دوازدهم سرگیجه یا قسمت 12 سریال رایگان و کامل منتشر شد. سریال سرگیجه قسمت دوازدهم 12 با لینک مستقیم به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو محصول سال ۱۴۰۱ است.

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال

حامد بهداد
هومن سیدی
رعنا آزادی ور
هادی حجازی فر
مهراوه شریفی نیا
شبنم مقدمی
علی عمرانی
پیام دهکردی
ژرژ هاشم زاده
فرید سجادی حسینی

خلاصه داستان سریال

پیمان بعد از سوء تفاهم خانوادگی با کامران درگیر می‌شود. گمان‌ها به این سمت می‌رود که پیمان کامران را کشته‌است. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود. ماجرای سریال از جایی آغاز می‌شود که ما متوجه یک کلاه‌برداری از شرکتی به‌مدیریت کامران زاهدی (حجازی‌فر) می‌شویم. این‌طور به‌‌نظر می‌رسد که سایت شرکت هک شده و کسی آدرس وَلِت موجود در سایت را عوض کرده است تا ارزهای دیجیتال واریزی به حساب دیگری منتقل شود

نقد و بررسی تا قسمت دوازدهم سرگیجه

شاید توفیقی مسیر هموارتری را در تلویزیون طی می‌کرد. او با سریال «آقازاده» در ۱۳۹۹ به نمایش خانگی آمد که بدل به مجموعه‎ای محبوب شد. «سرگیجه» دومین حضور او در نمایش خانگی‌ست که همچنان پرمخاطب است. ماجرای دزدی فقط بهانه‌ای برای آغاز ماجرا و آشناشدن مخاطب با روابط کاراکترهاست. هر چه در جریان داستان جلوتر می‌رویم، مسائل پیچیده‌تر از آنی می‌شوند که در ابتدا به‌نظر می‌رسیدند.

قسمت دوازدهم سریال سرگیجه

درباره سریال

سریالی با داستانی معمایی و با بازی بازیگرانی چون حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هادی حجازی‌فر، شبنم مقدمی، پیام دهکردی، مهراوه شریفی‌نیا، هومن سیدی و … . نویسندگی این سریال را محمد منعم و همایون حجازی بر عهده داشته‌اند. دو نفری که پیش‌تر از این، بیش‌تر در زمینه‌ی نمایش‌نامه‌نویسی فعالیت می‌کرده‌اند.

دانلود قسمت دوازدهم سرگیجه با لینک مستقیم

دانلود قسمت 12 با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت 12 با کیفیت 1080p

دانلود قسمت 12 با کیفیت 720p

دانلود قسمت 12 با کیفیت 480p

*

شما می توانید برای دانلود تمامی قسمت های سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال سرگیجه

*

پخش آنلاین قسمتی از سریال

 

دیدگاه ها ( 0 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

x