دانلود قسمت دهم سریال آکتور

+ منتشر شد |

توضیحات فیلم

3.2/5 - (6 امتیاز)

قسمت دهم آکتور با لینک مستقیم منتشر شد. سریال آکتور قسمت دهم یا قسمت 10 سریال رایگان و کامل از تلگرام، آپارات، فیلیمو برای دانلود قرار گرفت. این مجموعه به کارگردانی نیما جاویدی با هنرمندی نوید محمدزاده، احمد مهرانفر و هستی مهدوی است.

نویسنده: نیما جاویدی، مجيد مجيدی
تهیه‌کننده: مجید مطلبی
ژانر: اجتماعی, زندگی نامه

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال

نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی‌فر، هومن برق‌نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، با هنرمندی هانیه توسلی، مهراوه شریفی‌نیا و با حضور فریده سپاه منصور.

نقد و بررسی تا قسمت دهم آکتور

علی، نوید محمد زاده و مرتضی، احمد مهران‌فر در اینجا اما نقش واقعی خود در زندگی را با نقش نمایشی و دراماتیک گره می‌زنند تا روایتگر این معنا باشند که آدم ها به نوعی همه بازیگرند، همه در زندگی نقش بازی می‌کنند. نقش بازی کردن نه به معنای منفی تظاهر کردن که به این معنا که زیستن در جامعه انسانی اساسا پذیرش یک نقش اجتماعی است که در صورت‌های مختلفی جلوه می‌کند و به میانجی همین نقش‌هاست که اساسا زندگی شکل می‌گیرد و می‌چرخد.

قسمت دهم سریال آکتور

خلاصه داستان سریال

داستان درباره زندگي پر فراز و نشيب چند بازيگر مستعد تئاتر است. علی و مرتضی در این قصه اما این نقش بازی کردن را به امری خودآگاه تبدیل کرده و آن را به مثابه یک حرفه در نسبت با زندگی بازنمایی می‌کنند بعد از پيشنهادی كه به آنها می شود زندگی شان دستخوش ماجراهاي پيچيده می شود. ‌ نگارش فيلمنامه از ٩ ماه پيش توسط نيما جاويدی آغاز شده كماكان ادامه دارد. ‌

دانلود قسمت دهم آکتور با لینک مستقیم

دانلود قسمت 10 با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت 10 با کیفیت 1080p

دانلود قسمت 10 با کیفیت 720p

دانلود قسمت 10 با کیفیت 480p

*

شما میتوانید برای دانلود تمامی قسمت های سریال، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال آکتور

*

پخش آنلاین تریلر رسمی سریال

دیدگاه ها ( 0 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

x