دانلود قسمت اول سریال سقوط

+ قسمت 1 |
قسمت اول سریال سقوط

مشخصات فیلم

توضیحات فیلم

4.5/5 - (2 امتیاز)

قسمت اول سقوط – قسمت 1 با لینک مستقیم منتشر شد. سریال سقوط قسمت 1 اول رایگان و کامل از تلگرام، فیلیمو، فیلمنت با کیفیت عالی و کم حجم قرار گرفت. قابل ذکر است این مینی سریال ایرانی 9 قسمتی پنجشنبه ها از زردفیلم منتشر می شود. سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال حمید فرخ نژاد، الناز ملک، عباس جمشیدی فر، سجاد بابائی، ابتسام بغلانی، امین میری و وحید آقاپور به هنرمندی پرداخته‌اند.

کارگردان: سجاد پهلوان زاده

تهیه‌کننده: محمدرضا منصوری

فیلم‌نامه‌نویس: اعظم بهروز

مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز

تدوین گر: مهدی سعدی

آهنگساز: حبیب خزایی فر

بازیگران و شخصیت های سریال : حمید فرخ نژاد، الناز ملک، عباس جمشیدی فر، سجاد بابائی، ابتسام بغلانی، امین میری و وحید آقاپور

خلاصه داستان تا قسمت اول سقوط

آیسان به پیشنهاد همسرش ژاکان برای ماه عسل راهی ترکیه می شود. اما حقیقت این سفر چیز دیگری است. یک داستان عاشقانه را بر بستر یک رخداد سیاسی و جاسوسی روایت می‌کند. سقوط را باید داستان شجاعت زنان ایران دانست. زنانی که در هر شرایطی تلاش می‌کنند حق خود را از ظالم بگیرند و در این ماجرا دختری از ایران در چنگال دشمن گرفتار می‌شود و… این روایت با بهره‌گیری از بازیگران چهره و استفاده از ظرفیت حضور بازیگران جوان به یک اکشن جاسوسی جذاب تبدیل شده است که اوج هیجان را به مخاطب منتقل می‌کند. پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک شان، جانی دوباره می گیرد. آنها برای آبیاری درخت عشق شان راهی ماه عسل می شوند…سفری که پایان اش تاریکی است.

قسمت اول سریال سقوط

مشاور کارگردان محمدجسین مهدوی زاده

پهلوان‌زاده از دوستان و همکاران نزدیک محمدحسین مهدویان است که تجربه همکاری آن‌ها در پروژه‌های مختلف باعث شد این بار در سقوط سجاد در مقام کارگردان حاضر شود و محمدحسین در مقام مشاور او را همراهی کند. محمدرضا منصوری تهیه‌کننده آثار سینمای دفاع مقدس که از آخرین ساخته سینمایی‌اش یعنی دسته دختران یک سال می‌گذرد با تهیه‌کنندگی این سریال تجربه حضور در نمایش خانگی را پشت سر می‌گذارد. هادی بهروز فیلمبردار ثابت اغلب آثار مهدویان در سقوط به عنوان مدیر فیلمبرداری حضور دارد ضمن اینکه بهزاد جعفری طراح صحنه آثار مهدویان نیز در این کار حضور دارد.

قسمت اول سریال سقوط

دانلود قسمت اول سقوط با لینک مستقیم

دانلود قسمت اول با کیفیت 1080p HQ

دانلود قسمت اول با کیفیت 1080p

دانلود قسمت اول با کیفیت 720p

دانلود قسمت اول با کیفیت 480p

*

برای دانلود تمامی قسمت های سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال سقوط تمامی قسمت ها

*

پخش آنلاین بخشی از سریال

دیدگاه ها ( 1 )

  • ناشناس 18 / 02 / 2023 Reply

    اولش تو سر تیتر میزنید رایگان بعد میای داخل میگید ۱۰ تومن بده مالیاتم بده خب دروغ چرا زشته والا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

x