دانلود قسمت اول سریال رهایم کن

+ زمان پخش |

توضیحات فیلم

5/5 - (1 امتیاز)

قسمت اول رهایم کن یا قسمت 1 منتشر شد. سریال رهایم کن قسمت 1 اول به کارگردانی شهرام شاه حسینی محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین هنرمندی می کنند.

سرپرست نویسندگان و تهیه‌کننده: مجید مولایی

کارگردان: شهرام شاه‌حسینی

نویسندگان: سینا شفیعی، سجاد ابوالحسنی

لیست تمامی بازیگران سریال

محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری، سام نوری و محمدصادق میرمحمدی

خلاصه داستان قسمت اول رهایم کن

«هاتف» و «حاتم» دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچه‌اش، «مارال» است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد. مارال می‌فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه‌ای می‌شوند كه خروج از آن ممكن است آنها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بكشاند.

قسمت اول سریال رهایم کن

مروری بر کارنامه شهرام شاه حسینی کارگردان رهایم کن

شاه‌حسینی حضور در عرصه سریال‌سازی را با ساخت سریال‌های مطرحی چون هشت‌ونیم دقیقه و پرستاران به تجربه‌ای درخشان در کارنامه کاری‌اش بدل کرد و سپس با حضور در عرصه نمایش خانگی با ساخت سریال می‌خواهم زنده بمانم نشان داد جزو فیلمسازان صاحب سبک و کاربلد سینما و نمایش خانگی است. می‌خواهم زنده بمانم فصل جدیدی در سریال‌های نمایش خانگی بود؛ شاه‌حسینی ثابت کرد حضور در نمایش خانگی صرفا جنبه تجاری و سرگرمی ندارد و می‌توان بر بستر داستانی جذاب و پرکشش حرف‌های مهمی را زد و مخاطب را با خود همراه کرد.

حالا شاه‌حسینی یکبار دیگر با سریال رهایم کن که پخش آن از فیلیمو قرار است آغاز شود تجربه دلپذیر دیگری را برای مخاطبان رقم زده است که می‌تواند در ادامه موفقیت‌ها و فعالیت درخشانش در فیلمسازی او را به مرتبه‌های مهم‌تری رهسپار کند.

قسمت اول سریال رهایم کن

دانلود قسمت اول رهایم کن با لینک مستقیم

قسمت اول با کیفیت 1080p HQ

قسمت اول با کیفیت 1080p

قسمت اول با کیفیت 720p

قسمت اول با کیفیت 480p

*

قسمت بعدی، جمعه آینده منتشر می شود.

شما می توانید برای دانلود تمامی قسمت های سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال رهایم کن تمامی قسمت ها

*

پخش آنلاین تیزر رسمی سریال

دیدگاه ها ( 0 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

x