دانلود فیلم پولاریس

+ منتشر شد |

توضیحات فیلم

4/5 - (1 امتیاز)

پولاریس درام و اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند سینمایی سودابه مرادیان است. نخستین ساخته سینمایی سودابه مرادیان این‌ روزها به صورت اختصاصی از فیلیمو در قالب اکران آنلاین در دسترس علاقه‌مندان است. اگر به سینمای داستانی با محوریت تبعات جنگ علاقه دارید حتما این فیلم را از دست ندهید. بازیگرانی همچون بهرام رادان، آلیتسیا باخلدا-تسروش، الیزابت رم، رؤیا تیموریان و کوبی رایان مک لافلین بازی می‌کنند.

نویسنده و کارگردان سودابه مرادیان

تهیه‌کننده: کریستینا جولی، مهدی داوری، بهرام رادان

موسیقی کارن همایونفر

فیلم‌بردار پیرلوییجی مالاواتسی

معرفی شخصیت ها و بازیگران فیلم

آلیتسیا باخلدا-تسروش در نقش باران
بهرام رادان در نقش پوریا
کوبی رایان مک لافلین در نقش دنیل
الیزابت رم در نقش کریستین
دایان مارشال گرین در نقش نینا
رؤیا تیموریان در نقش مادر باران
تاشا اسمیت در نقش سوفی

خلاصه داستان فیلم پولاریس

یک عکاس جنگ (آلیتسیا باخلدا-تسروش) که دچار اختلال روحی پس از سانحه یا پی تی اس دی است در ستیزی مستاصل گرفتار می شود، تا رازی را از همسرش (بهرام رادان) پنهان کرده و از بازگشت اجتناب ناپذیرش به خاورمیانه فرار کند.

«پولاریس» داستان باران، دختر عکاس خبری دورگه  ایرانی – اروپایی، ا ست که در جریان عکاسی در جنگ عراق در اثر موج انفجار دچار بیماری اختلال استرس (PTSD) می شود و پیامد آن در زندگی شخصی اش به بحران هایی برمی خورد که از عوارض جنگی  است که تا سال‌ها همراه او باقی مانده است.

فیلم پولاریس

نقد و بررسی فیلم

بهرام رادان که مدتی‌ است در مقام تهیه‌کننده در سینما فعالیت می‌کند بعد از دو فیلم گربه سیاه و علفزار سومین تجربه تهیه‌کنندگی را با پولاریس پشت سر می‌گذارد. این فیلم مربوط به تبعات جنگ است و مخاطبان خود را دارد. در صورتی که این فیلم را تماشا کردید در بخش نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

باران کوثری و پارسا پیروزفر بازیگرانی بودند که حدود ۹ سال قبل قرار بود در این فیلم بازی کنند که به دلیل نبود سرمایه‌گذار فیلم ساخته نشد. پیشنهاد می شود از فیلم چپ راست و فیلم علفزار دیدن کنید.

دانلود فیلم پولاریس با لینک مستقیم

دانلود فیلم با کیفیت 1080p 

دانلود فیلم با کیفیت 720p 

دانلود فیلم با کیفیت 480p

*

پخش آنلاین تریلر رسمی فیلم با لینک مستقیم

 

دیدگاه ها ( 1 )

  • آوا 16 / 04 / 2023 Reply

    چه فیلم مزخرفی حیف که وقتم رو هدر دادم، اصن فیلم هایی که بهرام رادان ایفای نقش کرده باشه ارزش دیدن نداره، فیلم هایی که تهیه کننده شه هم بی محتوا س ، گربه سیاه که ازین فیلم متنفرم ، فیلم علفزار هم اگر اقتباس از پرونده ی متجاوزان خمینی شهر هس چرا بعد ده سال ساختن ؟ !

  • ehsan 03 / 02 / 2023 Reply

    واقعا فیلم بی کیفیت و بی محتوا با کارگردانی خیلی بدی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

x