دانلود سریال اسپینجر

+ زمان پخش |

توضیحات فیلم

5/5 - (1 امتیاز)

اسپینجر سریال جدید نمایش خانگی با ژانر کمدی، فانتزی به کارگردانی علیرضا کریمزاده است. تمامی قسمت های سریال اسپینجر رایگان از تلگرام و سایت زردفیلم قابل دانلود است. این مجموعه طنز فانتزی سیاسی، یکی از پرهزینه‌ترین جلوه‌های ویژه بصری بین پروژه‌های نمایش خانگی را با مدیریت هادی اسلامی دارد. فیلم‌نامه آن به صورت مشترک توسط آزاده محسنی و الهه میرباقری است.

کارگردان و تهیه کننده: علیرضا کریم زاده

نویسنده: آزاده محسنی , الهه میرباقری

فیلمبردار: ایمان تقی بخشی

ژانر: کمدی، فانتزی

بازیگران سریال

آرش نوذری، آزیتا ترکاشوند، پارسا شیراز، امید زندگانی، بهراد خرازی، بیتا بیگی، جوانه دلشاد، رضا شفیعی جم، رضا فیاضی ، سلمان فرخنده، سیاوش قاسمی، شیوا طاهری، محمد نادری، محمدرضا هدایتی، مهران رجبی، نیما شاهرخ شاهی، یوسف تیموری، یوسف صیادی، یوسف مرادیان، سامان خلیلیان، آذین فهیمی، کوروش کبیری،

خلاصه داستان سریال اسپینجر

سهراب، که یک نابغۀ ناآرام، پس از محکوم شدن به اعدام، قرص میخورد سفر زمان می کند. او از سال ۱۵۰۰ فرار می کند و به زمان حال می‌آید. رستم که پلیسی از جان گذشته است، نیز تن به سفر زمان داده و به دوران ما می‌آید تا متهم را به زمان خودش بازگرداند. در این سفر اتفاقاتی می‌افتد که با دیدن ادامه سریال به آن پی خواهید برد. بی شک این سریال یکی از متفاوت ترین آثار نمایش خانگی با ژانر کمدی فانتری محسوب می شود. بازیگران این مجموعه کمدی مدت ها در نمایش خانگی حضور نداشته اند و قطعا با دیدن آن لذت خواهید برد. همچنین پیشنهاد می شود از سریال پوست شیر و سریال آمستردام نیز دیدن کنید.

سریال اسپینجر

تعداد قسمت ها و زمان پخش اسپینجر

این سریال یک مجموعه ی کمدی، فانتزی است که با کمدی های ایرانی تفاوت های زیادی دارد و به نوعی ژانر جدیدی در نمایش خانگی حساب می شود. سریال در 16 قسمت با مدت زمان 45 دقیقه تولید شده است و بزودی زمان پخش دقیق آن در همین صفحه اطلاع رسانی می شود.

سریال اسپینجر

بازگشت امید زندگانی به عرصه تصویر

امید زندگانی با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرامش از بازگشت خود به عرصه بازیگری با سریال «اسپینجر» پس از ۵ سال ممنوع‌الکاری خبر داد. در این ویدیو صحنه‌هایی از تمرین‌ها و بازی امید زندگانی در سریال نمایش خانگی «اسپینجر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علیرضا کریم زاده به تصویر کشیده شده است. این مجموعه طنز فانتزی سیاسی روایت ۱۰۰ سال آینده ایران است و یکی از پر هزینه‌ترین جلوه‌های ویژه بصری بین پروژه‌های نمایش خانگی را دارد. امید زندگانی، بازیگر سینما، تلویزیون و رادیو، دانش‌آموخته بازیگری در مقطع لیسانس و کارگردانی در مقطع فوق لیسانس است.

سایر عوامل سریال

برنامه ریز: پویان درزی / دستیار اول کارگردان: مسعود قدسی / مدیرفیلمبرداری: مجید طرقی / منشی صحنه: یاسمین پدری / عکاس: مجید راد / صدابردار: وحید رضویان / طراح صحنه و لباس: داریوش پیرو / دستیار طراح: جاوید جاویدنیا / مدیرصحنه: باران بابازاده / طراح گریم: رسول سیدعربی / جلوه های ویژه بصری: هادی اسلامی / جانشین تهیه کننده و مدیرتولید: سیدمحمدرضا وزیری / مدیر تدارکات: رضا دهقان / مشاور رسانه: سمیرا افتخاری

سریال اسپینجر

دانلود سریال اسپینجر تمامی قسمت ها

لینک های دانلود بزودی و تا آخر آذر منتشر خواهد شد.

کلیپ حضور علی انصاریان در پشت صحنه سریال

دیدگاه ها ( 0 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

x