لطفا به این فیلم امتیاز بدهید

در این مقاله قصد داریم تا همه چیز درباره سریال سیاه چاله را بررسی کنیم. اگر بخواهیم به معرفی سریال سیاه چاله بپردازیم بد نیست به بازیگران و خلاصه داستان آن نیز اشاره کنیم، با ما همراه باشید.

نویسنده: پوریا شجاعی، محمدعلی حسینی

کارگردان: حسین نمازی

تهیه‌کننده: سعید خانی

مکان تولید: ایران

فیلم‌برداری: رضا شیبانی

تدوین‌گر: خشایار موحدیان

تمامی بازیگران سریال

حسن پورشیرازی، ژاله صامتی، مهران احمدی، شهره سلطانی، الناز حبیبی، مجید نوروزی، بهرنگ علوی، سعید عطاییان، مهرناز افلاکیان، آیان یاربیگی، صفر محمدی، سعید نعمتی، ایمان برات پور، میثم رازفر، رحمان تقی پور، با حضور رضا بهبودی، عباس جمشیدی فر، غلامرضا نیکخواه و با هنرمندی بیوک میرزایی در «سیاه چاله» ایفای نقش می‌کنند.

معرفی سریال سیاه چاله

معرفی مفصل سریال سیاه چاله

پر از میزانسن‌های شلوغی است که نمازی با موفقیت از پس کار برآمده است. در قسمت اول به خوبی کاراکتر ها را معرفی می کند و مخاطب می تواند ارتباط خوبی با آنها برقرار کند. اگر داستان به‌شکل مناسبی پیش برود، آن‌وقت شخصیت‌ها هم باید با اعتقادات خودشان دست‌وپنجه نرم کنند، هم با دیگر اعضای خانواده دست‌به‌گریبان باشند، هم در سطح جامعه با موانعی روبه‌رو خواهند شد و هم باید با نیروی قانون مقابله کنند.

خلاصه داستان

داستان درباره جمشید است. جمشید شصت ساله، بیکار و اجاره نشین خانه خود را از دست می دهد و پس از فوت پدرش مجبور می شود به خانه پدری که خارج از شهر تهران است نقل مکان کند. در آن جا متوجه موضوع بسیار مهمی می شود که زندگی اش را تغییر می دهد. این مسئله ی مهم که توسط باجناقش به او منتقل می شود رد شدن لوله ی انتقال نفت از زیرزمین همان خانه قدیمی است. جمشید و خانواده اش شروع به فروش نفت می کنند و کلی داستان کمدی در کنارش اتفاق می افتد.

معرفی سریال سیاه چاله

زمان پخش و تعداد قسمت های سیاه چاله

قسمت اول سریال از 1 اردیبهشت 1402 ساعت 8 صبح آغاز شد و به صورت هفتگی جمعه ها ساعت 8 از زردفیلم قابل دانلود است. قابل ذکر است تعداد قسمت های سریال 15 اپیزود است و ممکن است در روند تدوین کم یا زیاد شود.

معرفی سریال سیاه چاله

آنونس های سریال

پخش آنلاین آنونس رسمی سریال

نحوه دانلود سریال سیاه چاله

شما می توانید تمامی قسمت های این سریال را از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود سریال سیاه چاله

معرفی سریال سیاه چاله

دیدگاهتان را بنویسید