لطفا به این فیلم امتیاز بدهید

در این پست قصد معرفی سریال رهایم کن به همراه تمامی جزئیات را داریم. همه چیز درباره سریال رهایم کن + تمامی عکس های آن در ادامه مطلب قرار داده شد.

سرپرست نویسندگان و تهیه‌کننده: مجید مولایی

کارگردان: شهرام شاه‌حسینی

نویسندگان: سینا شفیعی، سجاد ابوالحسنی

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال

محسن تنابنده حاتم برادر هاتف و افسانه
هوتن شکیبا هاتف برادر حاتم و افسانه
هدی زین العابدین مارال پرستار راما
مهدی حسینی نیا بهرام کارمند کافه نایب سرخی ها،عمله
بابک کریمی نایب‌ خان نایب سرخی پدر حاتم، هاتف و افسانه
مونا احمدی افسانه خواهر حاتم و هاتف
مائده طهماسبی صاحب روسپی‌خانه
شهرام قائدی منوچهر رانندهٔ کامیون
رابعه مدنی مادر مارال و یونس
آزاده صمدی نغمه همسر سابق حاتم
حسن معجونی ناصر دوست خوشگذران نایب‌ خان،پدر شاهین
یوسف تیموری یونس برادر مارال
سام نوری دانیال پریزاد خواننده
محمد صادق میرمحمدی راما پسر حاتم
پژواک ایمانی شاهین پسر ناصر

معرفی سریال رهایم کن کامل

رهایم کن با موضوع اجتماعی درام، محصول ایرانی نمایش خانگی سال 1401 است. شهرام شاه‌حسینی بعد از ساخت اولین سریال نمایش خانگی به نام می‌خواهم زنده بمانم حالا دوباره با تیمی قوی و کلی بازیگر و داستانی جذاب قبل انقلاب را روایت می کند.

خلاصه داستان سریال

«هاتف» و «حاتم» دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم -پسر ارشد خانواده- دلداده پرستار بچه‌اش، «مارال» است.

در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد. مارال می‌فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه‌ای می‌شوند که خروج از آن ممکن است آنها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند.

بررسی سریال رهایم کن

نمایش خلاقیت و مهارت این کارگردان خوش فکر در تصویر سازی و فضاسازی بسیاری از صحنه‌های این سریال، به جرات می‌توان نام او را همچون کارگردانی قابل احترام که علاقمندان سینما با اشتیاق اسم او را به حافظه سپرده و کارهای بعدی او را تعقیب خواهند کرد در سینمای ایران پیگیری کنیم. شاید اگر به دیگر شخصیت‌های مهم و کلیدی داستان همچون هاتف (‌با بازی هوتن شکیبا) و نایب خان (‌با بازی بابک کریمی) در فیلمنامه بیشتر پرداخته می‌شد با اثر به شدت تاثیرگذارتری روبرو بودیم که می‌توانست پیچش‌های داستانی و تعلیق‌های درگیرکننده‌تری را برای تماشاگر به همراه داشته باشد. اشاره‌های مبهم و گذرای نویسندگان فیلمنامه به ماجرای یونس و فعالیت‌های سیاسی او، در کنار بلاتکلیفی کاراکتر هاتف که نه دغدغه رفتن او به خارج از کشور مشخص است، نه دلیل جدایی او از خانواده‌اش و نه رفتار و واکنش‌های درونی‌ او برای تماشاگر واضح و مشخص می‌شود.

با تمام نقاط ضعف و قوت سریال با جرعت می توان این سریال را جزو خوش ساخت ترین و بهترین سریال های نمایش خانگی دانست و قطعا ارزش دنبال کردن را دارد.

عکس های جدید سریال

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال رهایم کن

اولین قسمت از سریال 28 بهمن 1401 در روز جمعه منتشر شد. قسمت های بعدی به صورت کاملا منظم هر هفته جمعه ها ساعت 8 صبح از زردفیلم قابل دانلود است. تعداد قسمت های این سریال 18 تا 22 قسمت است که بستگی به تدوین می تواند متغیر باشد.

موزیک ویدیو رهایم کن از مجسن چاوشی

پخش موزیک ویدیو محسن چاوشی برای سریال

آنونس رسمی سریال

آنونس رسمی سریال

سایر عوامل سریال

مدیر فیلمبرداری: آرش رمضانی / مدیر تولید: فواد بور بور / جلوه‌های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی / صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق / طراح صحنه: سهیل دانش‌اشراقی / تدوین: عماد خدابخش / مدیر صدابرداری: یاسر رمضانی

نحوه دانلود سریال رهایم کن

شما می توانید برای دانلود تمامی قسمت های این سریال زیبا به لینک زیر بروید و آن را دانلود کنید.

دانلود سریال رهایم کن

منابع :

Wikipedia

Filimo.com/shot

دیدگاهتان را بنویسید