5/5 - (1 امتیاز)

برادران محمودی که پیش از این با سریال «پوست شیر» با فیلم‌نت همکاری داشتند، بار دیگر با این پلتفرم همکاری می‌کنند. اسپین آف سریال پوست شیر به زودی از زردفیلم با عنوان جدید پخش می شود.

کارگردان: جمشید محمودی

تهیه‌کنندگی: نوید محمودی

به گزارش زردفیلم، پس از ساخت و پخش سریال «پوست شیر» در سال 1401 از پلتفرم فیلم‌نت، حال در جدیدترین همکاری جمشید و نوید محمودی با این پلتفرم، اسپین‌آف این سریالِ موفق نیز به طور اختصاصی در زردفیلم پخش می شود. سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی براساس رای کاربران سایت سینمایی «IMDB» توانست نمره خوب 8.4 به دست بیاورد تا به این ترتیب عنوان محبوب ترین سریال ایرانی را از آن خودش کند.

اکنون با گذشت بیش از 4 ماه که از پایان سریال جمشید محمودی، کارگردان سریال در صفحه فضای مجازی خود نوشت:   چهارشنبه‌های «پوست شیر» ادامه دارد. ساخت اسپین‌آف «پوست شیر»، در دستور کار  قرار گرفت. (اسپین‌آف یعنی ممکن است جزئیات بیشتری از آن را روایت کند و یا روایتگر داستان متفاوتی باشد. اسپین‌آف‌ها معمولاً بر اساس کارهای بسیار موفق ساخته می‌شوند و گاه براساس شخصیت‌های فرعی آن داستان هستند.)

اسپین آف پوست شیر

این سریال در سه فصل هشت قسمتی پخش شد و توانست مخاطبان زیادی را جذب کند. همچنین منتقدان و کارشناسان حوزه های مختلف نیز به تحلیل این اثر پرداخته و آن را از موفق ‌ترین سریال های سال های اخیر دانسته اند.

«پوست شیر» اولین تجربه برادران محمودی در شبکه نمایش خانگی بود. فیلمنامه این سریال را جمشید محمودی به همراه رضا بهاروند نوشته‌اند که در نگارش اسپین‌آف هم محمودی و بهاروند هم همکار خواهند بود.

جزئیات بیشتر درباره اسپین‌آف «پوست شیر» متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی مجتبی پیرزاده و شهاب حسینی از جمله بازیگران این سریال هستند.

اسپین آف | فصل چهارم پوست شیر

اسپین‌آف به روایتی گفته می‌شود که بر اساس داستان یا مفهوم یک اثر دیگر باشد. اسپین‌آف ممکن است جزئیات بیشتری از آن را روایت کند و یا روایتگر داستان متفاوتی باشد. اسپین‌آف‌ها معمولاً بر اساس کارهای بسیار موفق است و گاه بر اساس شخصیت‌های فرعی آن داستان هستند.

کلیپ تبلیغاتی فصل جدید پوست شیر

فصل چهارم «پوست شیر» را با ادامه روایت قصه فعلی بسازند و داستان را به مرز‌های جدیدی برسانند. آن‌ها در طول این سه فصل شخصیت‌پردازی نسبتا خوبی برای برخی از کاراکتر‌های سریال خود داشتند و بسیاری از این شخصیت‌ها نیز سرنوشت نامعلومی داشتند و این موضوع دست سازندگان را باز می‌گذارد تا بتوانند پوست شیر را با کاراکتر‌های آشنا ادامه دهند. ادامه سازی داستان پوست شیر ریسک بالایی دارد، ولی غیرممکن نیست و می‌تواند با پیچش‌هایی خاص در داستان، شکل بگیرد.

زمان پخش اسپین آف پوست شیر

با توجه به مراحل فیلمبرداری و نگارش فیلمنامه سنگین پیش بینی می شود که فصل اول این مجموعه اوایل زمستان 1402 برای پخش از زردفیلم آماده شود.

همچنین شما می توانید تمامی قسمت های سریال پوست شیر را از زردفیلم مستقیم دانلود کنید.

دانلود سریال پوست شیر

 

 

دیدگاهتان را بنویسید